Emocionalna inteligencija kroz komunikaciju

“Što manje govoriš, to te ljudi više slušaju.”

Abigail Van Buren

Trajanje edukacije: 2 dana
Broj učesnika:
10-12 po grupi
Metode rada:
mini lekcije, radni listovi, rad u malim grupama, individualni rad, role play, simulacijske igre.

Smatra se da je vaš uspjeh u životu dominantno definisan vašim nivoom emocionalne inteligencije EQ.  Ovim treningom pokušavamo da vas upoznamo sa osnovnim konceptima EQ i kako da unaprijedite istu kroz komunikaciju, ponašanje i slušanje drugih.

 

Nakon treninga, učesnici će:

  • Poboljšati verbalnu i neverbalnu komunikaciju sa kolegama i klijentima

  • Povećati uticaj u međuljudskim interakcijama

  • Razviti asertivnost i empatiju

  • Razumjeti koncept emocionalne inteligencije i načine za njeno unapređenje

  • Povezati komunikaciju i asertivnost sa jačanjem emocionalne inteligencije

  • Primijeniti tri nivoa slušanja

  • Jasno i asertivno izražavati mišljenja, usmjereni ka rješenjima

Sadržaj treninga:

  • Osnovni koncepti Emocionalne inteligencije
  • Gdje sam ja sa snagama i slabostima u odnosu na moju EQ
  • Elementi efikasne komunikacije
  • Uticaj emocija na kvalitet komunikacije
  • Verbalna i neverbalna komunikacija
  • Tri nivoa komunikacije
  • Slušanje je mentalna, a ne fizička radnja
  • Kako slušanje doprinosi razvoju emocionalne inteligencije
  • Prepreke slušanju i ne slušanje
  • Vještine slušanja – vještina postavljanja pitanja, vještina parafraziranja i vještina sažimanja
  • Asertivnost
  • Asertivno komuniciranje