Emocionalna inteligencija kroz komunikaciju
“Što manje govoriš, to te ljudi više slušaju.”
Abigail Van Buren
Trajanje edukacije: 2 dana
Broj učesnika: 10-12 po grupi
Metode rada: mini lekcije, radni listovi, rad u malim grupama, individualni rad, role play, simulacijske igre.
Smatra se da je vaš uspjeh u životu dominantno definisan vašim nivoom emocionalne inteligencije EQ. Ovim treningom pokušavamo da vas upoznamo sa osnovnim konceptima EQ i kako da unaprijedite istu kroz komunikaciju, ponašanje i slušanje drugih.
Nakon treninga, učesnici će:
-
Poboljšati verbalnu i neverbalnu komunikaciju sa kolegama i klijentima
-
Povećati uticaj u međuljudskim interakcijama
-
Razviti asertivnost i empatiju
-
Razumjeti koncept emocionalne inteligencije i načine za njeno unapređenje
-
Povezati komunikaciju i asertivnost sa jačanjem emocionalne inteligencije
-
Primijeniti tri nivoa slušanja
-
Jasno i asertivno izražavati mišljenja, usmjereni ka rješenjima
Sadržaj treninga:
- Osnovni koncepti Emocionalne inteligencije
- Gdje sam ja sa snagama i slabostima u odnosu na moju EQ
- Elementi efikasne komunikacije
- Uticaj emocija na kvalitet komunikacije
- Verbalna i neverbalna komunikacija
- Tri nivoa komunikacije
- Slušanje je mentalna, a ne fizička radnja
- Kako slušanje doprinosi razvoju emocionalne inteligencije
- Prepreke slušanju i ne slušanje
- Vještine slušanja – vještina postavljanja pitanja, vještina parafraziranja i vještina sažimanja
- Asertivnost
- Asertivno komuniciranje
